"Ozon" z trzema dodatkami do wyboru wsparty kampanią
18.05.2006, 09:16
Najnowszy numer "Ozonu" (Ozon Media) można kupić w wersji podstawowej, która zawiera wszyty dodatek redakcyjny, lub z DVD albo książką.
Wszystkie dodatki są tematycznie związane z książką ”Kod Leonarda da Vinci” Dana Browna i wchodzącym właśnie na ekrany filmem zrealizowanym na jej podstawie. W dodatku redakcyjnym ”Da Vinci odkodowany” publicyści analizują powieść Browna – np. w tekście ”37 błędów Dana Browna” wypunktowane są pomyłki, które zdaniem autorów zawiera książka. Do części 150-tysięcznego nakładu dołączona jest książka Josha McDowella ”W poszukiwaniu odpowiedzi: Kod Leonarda da Vinci”, a do pozostałej części – płyta DVD z filmem ”Da Vinci rozkodowany” wyprodukowanym przez History Channel BBC. Wydawca nie informuje, jak podzielony został nakład. Wydaniu towarzyszy promocja w radiu (Program III Polskiego Radia, sieć Radia Eska, Radio WAWa, Radio Kolor 103 FM, Radio PiN 102 FM i sieć Radia Plus), prasie (”Gazeta Wyborcza”, ”Dziennik”) i w Internecie (Wirtualna Polska i stopklatka.pl). Za strategię promocyjną i zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative Warszawa. W pięciu miastach (Warszawa, Wrocław, Poznań, Katowice i Gdańsk) są przeprowadzane działania BTL przygotowane przez grupę Believe (w centrach miast i w okolicy kompleksów kinowych będą krążyć ubrane w moherowe berety hostessy namawiające do poznania prawdy o ”Kodzie da Vinci” w ”Ozonie”). Według danych ZKDP w lutym sprzedaż ogółem tygodnika ”Ozon” wyniosła 21 374 egz.(ML, 18.05.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










