Szmydt co najmniej 13 razy wystąpił u Karnowskich  |  Pracownicy mediów publicznych niewiarygodni dla banków  |  Klarenbach z kolejnym pasmem publicystycznym  |  FoodCare rezygnuje  |  Wyborcza samorządowa propaganda jest prymitywna  |  Polsat będzie kontynuować dwa programy  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  Grzegorz Kalinowski z audycją  |  ViDoc TV trafił do ofert telewizyjnych  |  "Zabójcze potrawy" w Zoom TV  |  Radio Łódź nie planuje już rozszczepienia  |  Press Club Polska wręczył nagrody  |  Pięć agencji w przetargu  |  Bluerank i Full Stack Experts  |  Awanse w Cut The Mustard  |  Zmiany w agencji MBridge  |  Disney wzmacnia Disney+ kosztem słabości kanałów linearnych  |  Właściciel "Vogue" pod presją zerwania MET Gali uległ i zgodził się na ustępstwa  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 50 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szmydt co najmniej 13 razy wystąpił u Karnowskich  |  Pracownicy mediów publicznych niewiarygodni dla banków  |  Klarenbach z kolejnym pasmem publicystycznym  |  FoodCare rezygnuje  |  Wyborcza samorządowa propaganda jest prymitywna  |  Polsat będzie kontynuować dwa programy  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  Grzegorz Kalinowski z audycją  |  ViDoc TV trafił do ofert telewizyjnych  |  "Zabójcze potrawy" w Zoom TV  |  Radio Łódź nie planuje już rozszczepienia  |  Press Club Polska wręczył nagrody  |  Pięć agencji w przetargu  |  Bluerank i Full Stack Experts  |  Awanse w Cut The Mustard  |  Zmiany w agencji MBridge  |  Disney wzmacnia Disney+ kosztem słabości kanałów linearnych  |  Właściciel "Vogue" pod presją zerwania MET Gali uległ i zgodził się na ustępstwa  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 50 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szmydt co najmniej 13 razy wystąpił u Karnowskich  |  Pracownicy mediów publicznych niewiarygodni dla banków  |  Klarenbach z kolejnym pasmem publicystycznym  |  FoodCare rezygnuje  |  Wyborcza samorządowa propaganda jest prymitywna  |  Polsat będzie kontynuować dwa programy  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  Grzegorz Kalinowski z audycją  |  ViDoc TV trafił do ofert telewizyjnych  |  "Zabójcze potrawy" w Zoom TV  |  Radio Łódź nie planuje już rozszczepienia  |  Press Club Polska wręczył nagrody  |  Pięć agencji w przetargu  |  Bluerank i Full Stack Experts  |  Awanse w Cut The Mustard  |  Zmiany w agencji MBridge  |  Disney wzmacnia Disney+ kosztem słabości kanałów linearnych  |  Właściciel "Vogue" pod presją zerwania MET Gali uległ i zgodził się na ustępstwa  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 50 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: internet

Dział: INTERNET

Dodano: Marzec 01, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Onet z nowym logo i hasłem ”#Wiem z Onet”

Autorem nowego loga Onetu jest Agencja Brand New Attitude

Od 1 marca Onet ma nowe logo. Zmianie logotypu towarzyszy kampania ”#Wiem z Onet”.

Onet się zmienia - zmieniamy logo, szatę graficzną i wprowadzamy nową linię komunikacji ”#Wiem z Onet”. Zwiększamy też ilość krótkich, wysokiej jakości treści, podawanych w nowoczesnej formie. Wszystkie te zmiany mają podkreślać rolę, jaką pełni Onet: obiektywnego selekcjonera i kreatora wartościowych treści, który z chaosu informacji wybiera to, co ważne, żeby zawsze być na bieżąco – mówi Aleksander Kutela, CEO Onet.pl.

Dopełnieniem zmian jest nowa identyfikacja wizualna Onetu.

”Nowa identyfikacja wizualna Onetu to podążająca za współczesnymi trendami typografia, logo jasne jak słońce – dowód, że wszystko można opowiedzieć prosto i zrozumiale dla każdego. Onet to radość z wiedzy o świecie. Onet – i wiemy o co chodzi” – tłumaczy twórca logotypu Onetu, Wojciech Mierowski, dyrektor kreatywny, partner z Agencji Brand New Attitude (BNA).

1 marca ruszyła również kampania ”#Wiem z Onet”, która prowadzona jest w telewizji (m.in. Polsat TV4, TVN Siedem, Kino Polska, Polsat Cafe, Polsat Sport), prasie, radiu (m.in. RMF FM, Radio Zet, Radio Tok FM, Eska), internecie, kinach i na nośnikach reklamy zewnętrznej, a także w mediach własnych.

Kluczowym elementem kampanii jest nowy logotyp oraz hasło ”#Wiem z Onet”. Pierwszy etap działań reklamowych potrwa do końca marca br.

Koncepcję kreatywną kampanii przygotowała, we współpracy z działem kreacji i marketingu Grupy Onet-RAS Polska, agencja MCCann & MRM, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

(KOZ, 01.03.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.