"GW" liderem w pierwszym kwartale  |  ATM Grupa z mniejszymi przychodami  |  TV 4 bez bikini reality  |  Przyszłość serialu TVN "Detektywi"  |  Radio Warta FM uruchomiło kolejny nadajnik  |  TVN Warner Bros. Discovery pracuje nad programem  |  Red Carpet Media Group ma umowę  |  Jeszcze kilkanaście premier Teatru Telewizji  |  Akademia Kopernikańska wybiera, agencje protestują  |  BGK uruchamia  |  13 agencji w przetargu KPRM  |  Warner Bros. Discovery uruchamia platformę  |  "The Washington Post" mianował dyrektorkę  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

"GW" liderem w pierwszym kwartale  |  ATM Grupa z mniejszymi przychodami  |  TV 4 bez bikini reality  |  Przyszłość serialu TVN "Detektywi"  |  Radio Warta FM uruchomiło kolejny nadajnik  |  TVN Warner Bros. Discovery pracuje nad programem  |  Red Carpet Media Group ma umowę  |  Jeszcze kilkanaście premier Teatru Telewizji  |  Akademia Kopernikańska wybiera, agencje protestują  |  BGK uruchamia  |  13 agencji w przetargu KPRM  |  Warner Bros. Discovery uruchamia platformę  |  "The Washington Post" mianował dyrektorkę  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

"GW" liderem w pierwszym kwartale  |  ATM Grupa z mniejszymi przychodami  |  TV 4 bez bikini reality  |  Przyszłość serialu TVN "Detektywi"  |  Radio Warta FM uruchomiło kolejny nadajnik  |  TVN Warner Bros. Discovery pracuje nad programem  |  Red Carpet Media Group ma umowę  |  Jeszcze kilkanaście premier Teatru Telewizji  |  Akademia Kopernikańska wybiera, agencje protestują  |  BGK uruchamia  |  13 agencji w przetargu KPRM  |  Warner Bros. Discovery uruchamia platformę  |  "The Washington Post" mianował dyrektorkę  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Luty 24, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"MasterChef Junior" najwyżej wyceniony w marcowym cenniku TVN

Pierwszą edycję "MasterChef Junior" wygrała 11-letnia Natalia Paździor ze Zbludowic (fot. TVN)

TVN Media, biuro reklamy Grupy TVN, rozpoczęło sprzedaż czasu reklamowego w TVN na marzec br. Najdroższą pozycją w cenniku jest, podobnie jak w marcu ub.r., kulinarny show "MasterChef Junior".

Za 30-sekundowy spot przy programie, który emitowany jest w niedziele o 20, trzeba zapłacić maksymalnie 59,2 tys. zł (wszystkie ceny netto) – o 0,9 proc. więcej, niż w marcu ub.r. Pierwszą edycję "MasterChef Junior" wiosną ub.r. oglądało w TVN średnio 2,85 mln widzów (dane Nielsen Audience Measurement).

W marcowym cenniku TVN wysoko wyceniono również pokazywane w czwartki o 21.30 ”Kuchenne rewolucje” Magdy Gessler (ceny reklam przy tej pozycji sięgają 52,8 tys. zł - o 0,2 proc. więcej, niż rok wcześniej) i ”Fakty TVN (ceny dochodzą do 48,7 tys. zł - o 1,4 proc. mniej).

(KOZ, 24.02.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.