Temat: reklama

Dział: PERSONALIA

Dodano: Luty 04, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Maciej Wokitajtis dołączył do zespołu w BBDO Warszawa

Maciej Wokitajtis w BBDO Warszawa został head of interaction and engagement design (fot. matereiały prasowe)

Maciej Wokitajtis został zatrudniony na stanowisku head of interaction and engagement design w BBDO Warszawa.

Będzie odpowiadał za kreację koncepcji niestandardowych i kontent wykorzystujący nowe technologie. - Wzmocni nasz zespół w tworzeniu unikalnych i angażujących rozwiązań – mówi Igor Kaleński, prezes BBDO Warszawa.

Maciej Wokitajtis od 12 lat jest związany z rynkiem mediów i reklamy. Wcześniej pracował m.in. w Starcom MediaVest Group i K2.

(AMS, 04.02.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.