Płyty do nauki angielskiego w “Gazecie Wyborczej"
Od dziś do środy “Gazeta Wyborcza" (Agora SA) dołączać będzie płyty CD do nauki języka angielskiego “Business English".
Na cykl składają się multimedialne lekcje z zakresu: company organisation (firma, jej struktura i organizacja), job descriptions (opisy stanowisk i zawodów, listy motywacyjne) oraz foreign travel (słownictwo niezbędne w czasie wyjazdów za granicę). Materiały zostały wzbogacone filmami wideo, interaktywnymi ćwiczeniami, nagraniami słówek, dialogów i tekstów. Płyty opracowało wydawnictwo interaktywne Young Digital Planet. Dodatek wsparty został kampanią promocyjną, która objęła prasę („Gazetę Wyborczą” i „Metro”), stacje radiowe - (Radio Zet, Rmf Fm, PR 3 Polskiego Radia, Radiostację), telewizję (TVP, TVN, Polsat) oraz internet - portal Gazeta.pl.(BS, 15.05.2006)










