Temat: reklama

Dział: PRASA

Dodano: Styczeń 26, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Twój Styl" z największymi wpływami reklamowymi wśród czasopism

Twój Styl

Cennikowe wpływy reklamowe segmentu czasopism wzrosły w ub.r. o 12,7 proc. w porównaniu z 2015 rokiem. Największe przychody zanotował "Twój Styl" (Wydawnictwo Bauer).

Jak wynika z danych Kantar Media (nie uwzględniają rabatów), "Twój Styl" uzyskał z reklam 285 mln zł - było to 15,43 proc. więcej niż w 2015 roku, gdy ten magazyn również zajmował pozycję lidera wśród czasopism. Druga była "Viva" (Edipresse Polska) z 204 mln zł przychodów (wzrost o 9,95 proc.), a trzecie miejsce zajął "Tele Tydzień" (Wydawnictwo Bauer) - 173 mln zł (wzrost o 19,69 proc.). W pierwszej piątce znalazły się jeszcze: "Wprost" (AWR Wprost) - 132 mln (spadek o 0,22 proc. ) i "Party" (Edipresse Polska) - 117 mln zł (wzrost o 12,37 proc.).

W sumie segment czasopism wzrósł wobec 2015 roku o 12,7 proc., do 4,17 mld zł.
Najwięcej na reklamę w czasopismach - 808 mln zł - przeznaczyły firmy z branży higieny i pielęgnacji, które zwiększyły wydatki o 16,52 proc. Druga była branża odzieży i dodatków z wydatkami 586 mln zł (wzrost o 25,22 proc.) i farmaceutyczna – 546 mln zł (wzrost o 53,27 proc.).

Indywidualnie najwięcej wydał Aflofarm - 182 mln zł (to prawie 10 razy więcej niż w 2015 roku). Firma reklamowała się przede wszystkim w: "Tele Tygodniu" - 25,2 mln zł, "Życiu na Gorąco" - 24,9 mln zł; "Chwili dla Ciebie" - 21 mln zł; "Tinie" - 12 mln zł i "Naj" - 10,1 mln zł (wszystkie tytuły należą do Wydawnictwa Bauer).

Drugim największym reklamodawcą był Apart, który zostawił w czasopismach 115 mln zł (wzrost o 50,36 proc.), a na trzecim miejscu znalazła się firma L'Oréal Polska - 105 mln zł (spadek o 7,35 proc.).

(JM, 26.01.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.