Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 12, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W Warszawie o efektywności agencji reklamowych

Wczoraj w Warszawie rozpoczęło się sympozjum europejskich niezależnych agencji reklamowych. Głównym tematem trzydniowego spotkania będzie ocena efektywności działania polskich agencji reklamowych oraz próba określenia portretu polskiego konsumenta.

- Będziemy zastanawiać się, jaki jest polski konsument - co na przykład je, co czyta, na co wydaje pieniądze i jakie są to sumy. Chcemy ustalić, z jaką reklamą najłatwiej jest dotrzeć do Polaka zarówno firmom polskim, jak i zagranicznym - powiedział PAP Leszek Szwejkowski, szef agencji Szwejkowski, która jest gospodarzem warszawskiego spotkania. Do stolicy przyjechali przedstawiciele 25 firm z kilkunastu krajów, m.in. z Niemiec, Wielkiej Brytanii, Francji, Austrii, Danii, Rosji i Włoch. Organizatorem sympozjum jest międzynarodowe stowarzyszenie niezależnych agencji reklamowych CommWorld.

(PAP, BS, 12.05.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.