W Warszawie o efektywności agencji reklamowych
Wczoraj w Warszawie rozpoczęło się sympozjum europejskich niezależnych agencji reklamowych. Głównym tematem trzydniowego spotkania będzie ocena efektywności działania polskich agencji reklamowych oraz próba określenia portretu polskiego konsumenta.
- Będziemy zastanawiać się, jaki jest polski konsument - co na przykład je, co czyta, na co wydaje pieniądze i jakie są to sumy. Chcemy ustalić, z jaką reklamą najłatwiej jest dotrzeć do Polaka zarówno firmom polskim, jak i zagranicznym - powiedział PAP Leszek Szwejkowski, szef agencji Szwejkowski, która jest gospodarzem warszawskiego spotkania. Do stolicy przyjechali przedstawiciele 25 firm z kilkunastu krajów, m.in. z Niemiec, Wielkiej Brytanii, Francji, Austrii, Danii, Rosji i Włoch. Organizatorem sympozjum jest międzynarodowe stowarzyszenie niezależnych agencji reklamowych CommWorld.(PAP, BS, 12.05.2006)










