Tesco planuje europejski przetarg digital, do którego zaprosi polskie agencje
Sieć Tesco planuje przetarg europejski, w którym wybierze agencję do digitalowej obsługi; polskie agencje mają w nim startować - wynika z ustaleń "Presserwisu".
Do zadań wybranej agencji ma należeć strategiczno-kreatywna obsługa Tesco w zakresie online. Agencja będzie odpowiadać za te działania nie tylko w Polsce, ale też w czterech innych krajach z obszaru CEE. Przetarg ma mieć bowiem europejski charakter, będą do niego zaproszone agencje z Polski i innych rynków.
Sieć Tesco powierzyła obsługę reklamową agencji Ogilvy & Mather w sierpniu 2015 roku (wcześniej był to klient agencji Red8). Polska agencja odpowiadała m.in. za przygotowanie kampanii produktowej sieci Tesco, która poza Polską była emitowana w Czechach, na Słowacji i na Węgrzech.
(AMS, 19.01.2017)










