Słuchalność stacji ogólnopolskich: zyskuje Polskie Radio
Tylko trzy rozgłośnie ogólnopolskie: Program III Polskiego Radia, Program II i Radio Bis mają wyższe udziały w rynku niż rok temu – wynika z najnowszego badania Radio Track, realizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC.
Liderem pozostaje RMF FM, który w najnowszej fali badań (II – IV 2006) osiągnął wynik 21,6 proc., czyli dokładnie tyle samo co rok temu. Na drugim miejscu jest Radio Zet, które ma 19 proc. udziałów w rynku (w tym samym okresie 2005 roku – 19,9 proc.). Na kolejnych miejscach są: Program I – 14,3 proc. (15,4 proc.), Program III – 6,2 proc. (5,9 proc.), Radio Maryja – 2,4 proc. (2,7 proc.), Radio Bis – 0,8 proc. (0,3 proc.) i Program II – 0,8 proc. (0,6 proc.).(KRZ, 12.05.2006)










