Lista dziennikarzy, których skusiła TVP  |  Jankowski dostał autorski program w TV Republika  |  Dyrektor Instytutu Książki  |  Oglądalność "The Voice Kids" w TVP 2  |  Canal+ Domo kontynuuje program Dowbor  |  Stacje radiowe na majówkę  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  "MasterChef Nastolatki"  |  Serial "Zakładnicy" w Polsat Box Go  |  Golf Channel Polska nadaje już jako Golf Zone  |  Program Fundacji Polsat  |  Telepolis.pl wyprzedził  |  Naziemny ViDoc TV wprowadza  |  Ruszył casting do programu "Piłkarki"  |  Mint Media wygrywa  |  DLF współpracuje  |  Wzmocnienie zespołu PR Wills Integrated  |  Faworyt do przejęcia The Telegraph  |  Dwaj rosyjscy dziennikarze aresztowani za współpracę z kanałem Nawalnego  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Lista dziennikarzy, których skusiła TVP  |  Jankowski dostał autorski program w TV Republika  |  Dyrektor Instytutu Książki  |  Oglądalność "The Voice Kids" w TVP 2  |  Canal+ Domo kontynuuje program Dowbor  |  Stacje radiowe na majówkę  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  "MasterChef Nastolatki"  |  Serial "Zakładnicy" w Polsat Box Go  |  Golf Channel Polska nadaje już jako Golf Zone  |  Program Fundacji Polsat  |  Telepolis.pl wyprzedził  |  Naziemny ViDoc TV wprowadza  |  Ruszył casting do programu "Piłkarki"  |  Mint Media wygrywa  |  DLF współpracuje  |  Wzmocnienie zespołu PR Wills Integrated  |  Faworyt do przejęcia The Telegraph  |  Dwaj rosyjscy dziennikarze aresztowani za współpracę z kanałem Nawalnego  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Lista dziennikarzy, których skusiła TVP  |  Jankowski dostał autorski program w TV Republika  |  Dyrektor Instytutu Książki  |  Oglądalność "The Voice Kids" w TVP 2  |  Canal+ Domo kontynuuje program Dowbor  |  Stacje radiowe na majówkę  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  "MasterChef Nastolatki"  |  Serial "Zakładnicy" w Polsat Box Go  |  Golf Channel Polska nadaje już jako Golf Zone  |  Program Fundacji Polsat  |  Telepolis.pl wyprzedził  |  Naziemny ViDoc TV wprowadza  |  Ruszył casting do programu "Piłkarki"  |  Mint Media wygrywa  |  DLF współpracuje  |  Wzmocnienie zespołu PR Wills Integrated  |  Faworyt do przejęcia The Telegraph  |  Dwaj rosyjscy dziennikarze aresztowani za współpracę z kanałem Nawalnego  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Styczeń 13, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Gazeta Wyborcza" zrezygnowała z reklamowania się w mediach publicznych

Agora zrezygnowała z emitowania reklam ”Gazety Wyborczej” w Telewizji Polskiej, ale inne media spółki w jej kanałach mają być promowane. Agora już w ub.r. zmniejszyła wydatki na reklamy ”GW” w TVP, podczas gdy w kanałach TVN zwiększyła. Spotów ”GW” nie ma już także w Polskim Radiu.

Jerzy Wójcik, wydawca ”Gazety Wyborczej”, poinformował o podjęciu decyzji o całkowitej rezygnacji z emisji spotów reklamowych ”GW” w TVP w 2017 roku. ”Uznaliśmy, że częsta ostatnio obecność Gazety Wyborczej w wydaniu głównym Wiadomości wystarczająco wspiera rozpoznawalność marki dziennika w tym kanale” – skomentował Wójcik.

Jak wynika z danych cennikowych Kantar Media (nie uwzględniają rabatów), Agora od stycznia do listopada ub.r. przeznaczyła na reklamy ”Gazety Wyborczej” w TVP 8,6 mln zł – o 27 proc. mniej niż w tym okresie rok wcześniej. Wydatki na promocję ”GW” w kanałach Polsatu zmniejszyły się o 54,4 proc., do 2,3 mln zł, a w kanałach TVN – zwiększyły się o 47,8 proc., do 8 mln zł.

Biuro prasowe Agory informuje, że inne media spółki będą się reklamowały w TVP, jeśli będzie to ”w danym wypadku efektywne rozwiązanie skutecznie realizujące potrzeby danej kampanii”.

Na początku ub.r. ”Gazeta Wyborcza” zakończyła współpracę reklamową z Polskim Radiem. Stało się to po tym, jak nadawca odmówił emisji spotu ”GW” promującego weekendowe wydanie gazety. Do wydania dodano plakat przedstawiający wizerunek Lecha Wałęsy. Gazeta zachęcała czytelników, aby zabrali plakat na manifestację Komitetu Obrony Demokracji.

Ponadto należąca do Grupy Radiowej Agory sieć Radio Złote Przeboje w połowie ub.r. zakończyła współpracę reklamową z programem ”Jaka to melodia?” w TVP 1 – oficjalnym powodem była zmiana strategii promocyjnej stacji.

(KOZ, 13.01.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.