Temat: reklama

Dział: PRASA

Dodano: Styczeń 11, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Zmiany w Biurze Reklamy Polska Press Grupy

Do zespołu Biura Reklamy Polska Press Grupy dołączył Piotr Kowalczyk, który objął stanowisko Dyrektora Produktu Reklamowego Online, a Rafał Wiśniewski został Dyrektorem Rozwoju Sprzedaży i Produktu Reklamowego Prasy.

Piotr Kowalczyk na nowym stanowisku będzie odpowiedzialny za rozwój internetowych produktów reklamowych Grupy oraz koordynację i wdrożenie strategii rynkowej dla reklamy online. Będzie również zarządzał systemami informatycznymi wspierającymi pracę struktur sprzedaży online.
Kowalczyk z branżą reklamową i internetową jest związany od ponad 16 lat. Do Polska Press przeszedł z Onetu, z którym był związany od 2001 roku.
Rafał Wiśniewski, ostatnio Dyrektor Rozwoju Sprzedaży i Analiz Biura Reklamy, od stycznia 2017 roku zajmuje stanowisko Dyrektora Rozwoju Sprzedaży i Produktu Reklamowego Prasy. Na nowym stanowisku zarządzać będzie prasowymi produktami reklamowymi - prasa płatna, prasa bezpłatna, wydania specjalne i periodyki. Zajmie się koordynacją rozwoju dotychczasowego portfolio produktów prasowych, a także kreowaniem nowych rozwiązań w zakresie reklamy prasowej. Będzie również odpowiedzialny za rozwój potencjału przychodowego oraz procesy sprzedażowe w zakresie produktów prasowych. Do jego obowiązków należeć będzie również koordynacja systemów informatycznych wspierających pracę Biura Reklamy.
Wiśniewski posiada blisko 20-letnie doświadczenie w mediach, reklamie, badaniach oraz statystyce. Reprezentuje Polska Press Grupę jako członek rady nadzorczej Polskich Badań Czytelnictwa.

(TAD, 11.01.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.