Temat: reklama

Dział: PRASA

Dodano: Styczeń 03, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ekiosk chce zarabiać na content marketingu i reklamie natywnej

Spółka Ekiosk SA uruchomiła agencję marketingową eContentLAB, która będzie zajmowała się content marketingiem i reklamą natywną.

Dyrektorem zarządzającym agencji jest Mikołaj Tocki, dyrektor ds. rozwoju biznesu w Ekiosk, będący jednocześnie dyrektorem ds. multimediów w Gremi Media. Agencja ma wykorzystywać kompetencje ekspertów grupy Gremi.

(IKO, 03.01.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.