Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 11, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

PKP InterCity reklamuje Pakiety Wojażer

Trwa przygotowana przez Just kampania reklamowa PKP InterCity.

Celem kampanii jest poinformowanie o sprzedaży Pakietów Wojażer, atrakcyjnej cenowo oferty zakupu biletów na pociągi Intercity, Express i Tanich Linii Kolejowych. Dwa 15-sekundowe spoty pojawiają się w TVN-ie, TVN Siedem, TVP, Polsacie, TV 4. Kampanię uzupełniają reklamy w Internecie (Interia.pl) oraz spoty w RMF FM. Media zaplanował i kupił Media Concept. Działania reklamowe mają dotrzeć do klientów, którzy do tej pory nie korzystali z usług InterCity. Wkrótce wystartuje kampania wizerunkowa PKP IC.

(MAZ, 11.05.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.