Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 29, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Starcom z mediowym budżetem koncernu Fiat Chrysler

Koncern samochodowy Fiat Chrysler powierzył sieci Starcom obsługę międzynarodowego budżetu mediowego.

W wyniku wieloetapowego przetargu sieć należąca do holdingu reklamowego Publicis zdobyła zlecenia na planowanie i zakup mediów dla włosko-amerykańskiego koncernu w regionach EMEA (Europa, Bliski Wschód, Afryka) i Azja-Pacyfik. Wartość zlecenia szacowana jest na 600 mln euro. Dotychczas za obsługę budżetów na tych rynkach odpowiadała sieć Maxus (WPP). Do koncernu Fiat Chrysler należą m.in. marki Alfa Romeo, Chrysler, Jeep i Fiat.

(LL, 29.12.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.