Temat: internet

Dział: INTERNET

Dodano: Grudzień 28, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wirtualna Polska promuje już nie tylko portal, ale też telewizję

Grupa Wirtualna Polska rusza z kolejną odsłoną kampanii wizerunkowej, tym razem pod hasłem "Wiele nas łączy w Polsce. Wirtualnej Polsce. Teraz także w telewizji". 

W nowej kampanii Grupa WP podkreśla, że poza portalem ma też telewizję. Działania będą realizowane do końca stycznia 2017 roku. W spocie pokazane są m.in. Światowe Dni Młodzieży oraz Czarny Protest. Kreację i koncepcję kreatywną kampanii przygotowała agencja Scholz & Friends Warszawa, a za zakup i planowanie mediów odpowiada Zenith i zespół marketingu i PR Grupy Wirtualna Polska.
Kampania będzie prowadzona w: telewizji (TVN, TVP 1, TVP 2 i ponad 30 stacji tematycznych), radiu (m.in. Radio Zet, RMF FM, Radio Eska), tygodnikach i miesięcznikach (m.in. "Polityka", "Focus", "Zwierciadło", "Men’s Health"), kinach (Helios, Cinema City) i internecie (m.in. YouTube, Facebook, Ipla).

(JM, 28.12.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.