Temat: badania rynku i opinii

Dział: PRASA

Dodano: Grudzień 23, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Tygodnik Ciechanowski" i "Kurier Internetowy" poprawiły sprzedaż

Tygodnik Ciechanowski

Wśród lokalnych i regionalnych tygodników kontrolowanych przez Związek Kontroli Dystrybucji Prasy sprzedaż w październiku br. w porównaniu z analogicznym okresem ub.r. poprawiły "Tygodnik Ciechanowski" (Spółdzielnia Pracy Ciech-Press) i "Kurier Internetowy" (Graffi Studio Janusz Ansion).

W październiku br. liderem segmentu był "Tygodnik Zamojski" (Wydawnictwo Zamojskie) ze średnią sprzedażą 20 654 egz. (spadek w stosunku do października ub.r. o 7,57 proc.). Na drugim miejscu jest "Tygodnik Siedlecki - Magazyn" (Wydawnicza Spółdzielnia Pracy Stopka) - 15 797 egz. (spadek o 8,18 proc.), a na trzecim "Tygodnik Podhalański" (Zakopiańskie Towarzystwo Gospodarcze) - 12 465 egz. (spadek o 4,52 proc.).

Największy wzrost sprzedaży zanotował "Kurier Internetowy" - o 4,5 proc., do 3068 egz. Wyższą sprzedaż miał też "Tygodnik Ciechanowski" - o 1,55 proc., do 10 641 egz.

(JM, 23.12.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.