Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: marketing

Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 07, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Niemiecka grupa Serviceplan inwestuje w Group One

Niemiecka grupa komunikacji marketingowej Serviceplan Group przejmuje 25 proc. udziałów w agencji Group One.

Serviceplan, nabywając 25 proc. udziałów w Group One, staje się mniejszościowym partnerem kapitałowym, pozostawiając polskiemu zarządowi pełną decyzyjność biznesową. - Dla Serviceplan współpraca oznacza możliwość zbudowania jakościowej obecności na polskim rynku i w regionie, a dla Group One – realizację strategii międzynarodowego rozwoju - wyjaśnia Florian Haller, CEO Serviceplan Group.
– Szukaliśmy międzynarodowego partnera, który wniesie do Group One wartość dodaną, ale też zgodzi się na pozostanie udziałowcem mniejszościowym - mówi Marek Żołędziowski, CEO Group One. - Dla Group One kluczowym elementem współpracy jest przyspieszenie rozwoju międzynarodowego, w tym zarówno obsługa polskich marek planujących ekspansję za granicą, jak i praca dla międzynarodowych klientów, do których dostęp z poziomu polskiego rynku jest ograniczony – podkreśla Żołędziowski.

W Group One nie nastąpią zmiany strukturalne. W ramach włączenia polskich spółek w zespoły obsługujące międzynarodowych klientów Serviceplan Change zmieni nazwę na Change Serviceplan, natomiast Media+ zmieni się w Mediaplus, którym jako managing director pokieruje Bartek Kamiński, dotychczas client service director w Value Media. Kamiński będzie raportował do Kamila Wiszowatego, managing directora Value Media. Planowane jest też utworzenie zaplecza produkcyjnego dla europejskich biur Serviceplan. Uczestniczyć ma w tym oddział agencji Gong w Gliwicach, który specjalizuje się w produkcji digital.

W skład Group One wchodzą domy mediowe Value Media i Media+, agencje kreatywne Change i Gong, agencja e-commerce performance SalesTube oraz firmy technologiczne. W 2016 roku grupa ma osiągnąć 270 mln zł przychodów ze sprzedaży (wzrost o 35 proc. względem 2015 roku).

Współpraca Group One i Serviceplan zaczęła się od obsługi Agencji Rynku Rolnego - Serviceplan pomagał polskiej grupie przy realizacji projektów dla tego klienta na zagranicznych rynkach. Potem, dzięki rekomendacji Serviceplan, agencja Change wzięła udział w przetargu BMW, który wygrała. Jak zapewnia Marek Żołędziowski, prowadzone są rozmowy na temat pozyskania przez Group One dwóch kolejnych klientów z portfolio Serviceplan (jeden w zakresie obsługi mediowej, drugi w zakresie kreacji).

Serviceplan Group ma ponad 35 filii na całym świecie, zatrudnia ponad 3,4 tys. osób. W 2016 roku Serviceplan Group odnotowała przychody ok. 2,1 mld euro i zysk 340 mln euro rocznie. Do klientów grupy należą m.in.: BMW, Deutsche Bahn, Deutsche Telekom, Eurowings, Hornbach, HiPP, Ikea, Lufthansa, L´Oréal, MAN, Media Markt, Mini, Saturn, Schaeffler, Sky, Unicef.

(AMS, 07.12.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.