Radio Katowice rozpoczyna akcję "Złota Miejscowość"
05.05.2006, 09:33
Publiczne Radio Katowice w poniedziałek rozpoczyna konkurs "Złota Miejscowość", w którym wystartują miasta z województwa śląskiego. Akcja wsparta będzie kampanią promocyjną.
W tym roku rywalizować będzie ze sobą osiem miast, m.in. Siemianowice Śląskie, Sosnowiec i Tychy. Uczestnicy będą musieli m.in. przygotować dźwiękowe wizytówki swoich miejscowości oraz napisać wniosek o dofinansowanie projektu ekologicznego. Zwycięskie miasto będzie mogło zrealizować swój projekt za pieniądze Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej. W ramach ”Złotej Miejscowości” każde z miast zorganizuje festyn, który będzie relacjonowany w Radiu Katowice. Akcja będzie wsparta kampanią promocyjną w TVP 3 Katowice. Rozgłośnia sama przygotowała kreację i zakupiła media akcji. – Szukamy jeszcze partnera prasowego – mówi Grzegorz Zmuda, szef pionu organizacji programu Radia Katowice. Udział w rynku lokalnym (aglomeracja śląska) Radia Katowice wynosi 4,5 proc. (IX 2005 – II 2006, Radio Track, MillwardBrown SMG/KRC).(KRZ, 05.05.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










