Temat: marketing

Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 03, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ekskluzywny Menel promuje Raiffeisen Polbank wśród milenialsów

Raiffeisen Polbank rozpoczął kampanię reklamową promującą Wymarzone Konto Osobiste i powiązane z nim produkty. Twarzą kampanii jest bloger Ekskluzywny Menel (Kamil Pawelski).

Kampania pod hasłem: „Mieć trzeba styl, a z rzeczy korzystać” trwa od 2 listopada do 11 grudnia br. i skierowana jest do młodych osób. "Sposób dotarcia do nich musi być zupełnie inny i stąd nowatorska forma naszej reklamy oraz wykorzystanie w kreacji Ekskluzywnego Menela, za którego radami podąża wielu młodych ludziargumentuje Małgorzata Wasiuk, dyrektor ds. marketingu w Raiffeisen Polbanku. W kampanii podkreślane są nowoczesne usługi banku, m.in. aplikacje Mobilny Portfel i Mobilny Bank, a także system bankowości internetowej R-Online.
Spoty reklamowe będą emitowane w stacjach telewizyjnych, w kinach, oddziałach banku i internecie. Koncept kreatywny stworzył warszawski oddział agencji reklamowej GPD Agency. Za produkcję spotów odpowiada Papaya Films, za reżyser Kuba Michalczuk, a za planowanie i zakup mediów dom mediowy Starcom.

Zgłoszenia do konkursu
Grand Press 2019

Plansza

(IKO, 03.11.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.