Pod hasłem "Zmień się" ruszyła kampania Volvo
04.05.2006, 09:33
Agencja reklamowa Brainshop U-Boot przygotowała kampanię reklamową "Zmień się" dla Volvo Auto Polska. Działania promocyjne potrwają do 11 czerwca br.
Kampania zachęca do odsprzedania firmie Volvo Auto Polska starego samochodu, którego wartość rynkowa przekracza 15 tys. zł - mogą to uczynić posiadacze aut wszystkich marek bez względu na rocznik. W zamian, kupując nowy model Volvo, zapłacą mniej o kwotę odpowiadającą wartości starego auta. Prasowa część kampanii obejmuje dzienniki: ”Gazetę Wyborczą”, ”Rzeczpospolitą”, ”Gazetę Prawną”, ”Puls Biznesu”, tygodniki opinii: ”Politykę”, ”Forum” i ”Wprost”. Radiowe spoty są emitowane w RMF FM, Radiu Zet i Trójce. Kreację do internetowej części kampanii przygotowała agencja interaktywna K2 Internet. Reklamy będą pojawiać się w tematycznych serwisach internetowych (m.in. Bankier.pl, Money.pl/Moto i Onet.pl/Moto). Media do kampanii zakupił i zaplanował dom mediowy MindShare.(AG, 04.05.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










