Tomasz Kłos wspiera Goździkową w kampanii Etopiryny
04.05.2006, 09:33
Do lipca potrwa kampania reklamowa leku przeciwbólowego Etopiryna (Polpharma SA). W kampanii pod hasłem ”Wygraj z bólem głowy” wykorzystano wizerunek Tomasza Kłosa, piłkarza reprezentacji Polski i klubu Wisła Kraków.
15- i 30-sekundowe spoty reklamowe można zobaczyć w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, m.in. w TVP 1, TVP 2, TVP 3, Polsacie, TVN-ie, TVN Siedem i TV 4. Celem akcji jest dotarcie do nowych grup odbiorców. Kampanię uzupełnią materiały POS w sklepach i aptekach oraz reklamy w radiu, które usłyszymy przed rozpoczęciem mistrzostw świata w piłce nożnej. Kreację kampanii przygotowała agencja usług marketingowych MRM Momentum (McCann Worldgroup), a media zaplanował dom mediowy Universal McCann.(TW, 04.05.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










