Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 04, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kampania Słodkiej Chwili do końca czerwca

Do końca czerwca potrwa kampania promocyjna produktów marki Słodka Chwila (Dr. Oetker).

Kampania jest skierowana do kobiet w wieku 18-45 lat, mieszkających w miastach powyżej 50 tys. mieszkańców. Spoty zobaczyć można w TVP 1, TVP 2, TVN-ie, Polsacie, TV 4, TVN Siedem i Tele 5. Hasło kampanii brzmi: ”Malediwy. Szukaj błękitu – wygraj wakacje”. Kreację przygotowały agencje reklamowe IQ Marketing Poland i BBDO Warszawa. Media kupił i zaplanował dom mediowy Media Direction OMD.

(TW, 04.05.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.