Dział: RADIO

Dodano: Maj 04, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Roxy FM reklamuje się z najnowszą płytą Myslovitz

W związku premierą najnowszego albumu „Happiness Is Easy" grupy Myslovitz ruszyła kampania promocyjna radia Roxy FM, które jest patronem płyty.

Premiera płyty nastąpi 19 maja, ale Roxy FM od 8 maja będzie prezentowało – jako jedyna stacja radiowa w Polsce – materiał z albumu. Słuchacze będą mogli wygrać promowaną płytę w organizowanych dla nich konkursach. Kampania promocyjna radia Roxy FM i płyty rozpoczęła się 1 maja. Obejmuje telewizję (MTV, VH1, Viva, TVN 24, TVN Turbo, TVN Style, Ale Kino, Kino Polska, Europa Europa, Reality TV, Discovery, National Geographic, Planete), outdoor oraz prasę („Gazeta Wyborcza” i dodatek „Gazeta Co Jest Grane” oraz „Metro”). 12 maja w Warszawie, Katowicach i aglomeracji górnośląskiej, Poznaniu, Wrocławiu i Krakowie z „Metrem” ukaże się specjalny dodatek reklamowy radia Roxy promujący płytę w formie obłożenia „Metra” - z plakatem zespołu Myslovitz. W kampanii wykorzystano kreację autorstwa agencji Vena Art, spot wyprodukowała Wzorcownia Promocja & PR, a kampanię zaplanował dom mediowy Starlink.

(ROM, 04.05.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.