Temat: internet

Dział: INTERNET

Dodano: Październik 24, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Rusza Wiadomo.co - serwis internetowy Przemysława Szubartowicza

(fot. wiadomo.co)

Wiadomo.co to nowy serwis publicystyczny założony w internecie głównie przez byłych pracowników Polskiego Radia. Jego redaktorem naczelnym jest Przemysław Szubartowicz, a wydawcą spółka 5Po12 założona przez Adama Łapińskiego.

"Dobra Zmiana domaga się słów. Portal wiadomo.co powstał po to, by je dawać. W formie publicystyki, wywiadów, felietonów, komentarzy, a w przyszłości także filmów wideo i codziennych rozmów politycznych" - pisze w tekście inaugurującym serwis Przemysław Szubartowicz. Na początek są w nim m.in. teksty socjologa prof. Zygmunta Baumana i teologa prof. Stanisława Obirka, wywiady z Kazimierą Szczuką i Przemysławem Wojcieszkiem.
- Wśród współpracowników są dziennikarze, którzy rozstali się bądź zostali zmuszeni do rozstania się z mediami publicznymi - mówi Szubartowicz. Są wśród nich m.in.: Kamila Terpiał (wcześniej radiowa Jedynka), Masza Makarowa (dawniej Polskie Radio dla Zagranicy), Katarzyna Pilarska (wcześniej PR I i Medium#Publiczne). Współpracownikiem jest też Marcin Wojciechowski ("Liberté!"). - Na razie pracujemy w gronie około 10 osób - dodaje Szubartowicz.
Serwis planuje zorganizowanie debat, które będzie transmitować.
Prezesem spółki 5Po12 jest Adam Łapiński, prezes grupy komunikacyjnej Star One.

(JM, JK, 24.10.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

Dział: INTERNET

Dodano: Październik 24, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

FT.com sprawdził, co najbardziej przekonuje użytkowników do wyłączenia adblockera

Co czwarty użytkownik serwisu internetowego dziennika "Financial Times" dezaktywował adblocker w swojej przeglądarce, gdy został o to poproszony przez redakcję FT.com.

15 tys. zarejestrowanych użytkowników serwisu FT.com, którzy korzystali z oprogramowania blokującego reklamy, zostało podzielonych na trzy grupy: pierwsza z nich została poproszona o dezaktywację adblockera; drugiej zablokowano dostęp do części treści; trzeciej całkowicie wyłączono dostęp do serwisu. W pierwszej grupie oprogramowanie blokujące reklamy wyłączyło 25 proc. użytkowników, w drugiej 47 proc., a w trzeciej 69 proc.

(LL, 24.10.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.