Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 02, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Samsung w akcji ze Smolarkiem

Dziś zaczęła się kampania reklamowa telefonu D800 marki Samsung (Samsung Electronics Polska). W akcji pod hasłem "Mistrzowska technika" zostanie wykorzystany wizerunek piłkarza Euzebiusza Smolarka.

Reklamy pojawią się w tygodnikach opinii (”Newsweek”, ”Polityka”, ”Przekrój”, ”Wprost”), prasie piłkarskiej (m.in. tygodnik ”Piłka Nożna”), magazynach lifestylowych (m.in. ”Gentleman”, ”Men's Health”, ”Playboy”), magazynach pokładowych linii lotniczych (m.in. Wizz Air) oraz dziennikach (”Dziennik”, ”Metropol” i ”Gazeta Wyborcza”). Kampania obejmie też outdoor w największych miastach Polski (nośniki formatu 12 x 3 i 12 x 4 m oraz niestandardowe, większe nośniki w Warszawie). Ponadto przygotowano reklamy w Internecie (Twoja-firma.pl, Gazetaprawna.pl, Parkiet.com.pl i Popcorn.redakcja.pl). Akcja potrwa do zakończenia mundialu. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Leo Burnett Warszawa. Media kupił i zaplanował MindShare.

(TW, 02.05.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.