Samsung w akcji ze Smolarkiem
Dziś zaczęła się kampania reklamowa telefonu D800 marki Samsung (Samsung Electronics Polska). W akcji pod hasłem "Mistrzowska technika" zostanie wykorzystany wizerunek piłkarza Euzebiusza Smolarka.
Reklamy pojawią się w tygodnikach opinii (”Newsweek”, ”Polityka”, ”Przekrój”, ”Wprost”), prasie piłkarskiej (m.in. tygodnik ”Piłka Nożna”), magazynach lifestylowych (m.in. ”Gentleman”, ”Men's Health”, ”Playboy”), magazynach pokładowych linii lotniczych (m.in. Wizz Air) oraz dziennikach (”Dziennik”, ”Metropol” i ”Gazeta Wyborcza”). Kampania obejmie też outdoor w największych miastach Polski (nośniki formatu 12 x 3 i 12 x 4 m oraz niestandardowe, większe nośniki w Warszawie). Ponadto przygotowano reklamy w Internecie (Twoja-firma.pl, Gazetaprawna.pl, Parkiet.com.pl i Popcorn.redakcja.pl). Akcja potrwa do zakończenia mundialu. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Leo Burnett Warszawa. Media kupił i zaplanował MindShare.(TW, 02.05.2006)










