Temat: marketing

Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 29, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Justyna Steczkowska w radiowo-internetowej kampanii rajstop marki Gatta

Justyna Steczkowska w nowej kampanii Gatty

W poniedziałek 3 października br. ruszy radiowo-internetowa kampania marki Gatta – Bye Cellulite „Na wszelki wypadek”, której twarzą będzie piosenkarka Justyna Steczkowska.

Kampania potrwa trzy tygodnie i będzie prowadzona w radiu (głównie w stacjach RMF FM i Radio Zet), internecie (Player.pl, Onet, Wirtualna Polska, Interia, serwisy Agory, YouTube, Facebook) oraz w salonach i punktach sprzedaży marki Gatta. Emisja spotu odbędzie się w formie pre-rolli. Małgorzata Barton odpowiedzialna za markę Gatta zaznacza, że firma po raz pierwszy zdecydowała się przenieść kampanię z telewizji do internetu, gdyż „gwarantuje on doskonałe dotarcie i intymniejszą konsumpcję tego medium, doskonałą dla produktów kobiecych”.
Za spot reklamowy i zdjęcia odpowiada Studio Cafe Ole (reżyserem spotu jest Maciej Kozłowski), a za stronę kreatywną kampanii zespół Gatta. Media zakupił dom mediowy Starcom. Za działania w mediach społecznościowych odpowiada Traffic Trends. W kampanii wykorzystano utwór muzyczny Justyny Steczkowskiej „High Heels” pochodzący z płyty „Anima”.

Zgłoszenia do konkursu
Grand Press 2019

Plansza

(IKO, 29.09.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.