Temat: marketing

Dział: PRASA

Dodano: Wrzesień 22, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Empik unowocześni 30 salonów multimedialnych

Sieć Empik zmienia wystrój salonów (fot. materiały prasowe)

Sieć Empik zmieni charakter swoich salonów. Pierwszy, pod nazwą Future Store, zostanie otwarty 29 września br. w Galerii Mokotów w Warszawie.

W salonach sieci Empik pojawią się interaktywne urządzenia multimedialne, które mają pełnić funkcję personalnego doradcy (m.in. będzie można wyszukiwać produkty i wyświetlać mapę, jak do nich trafić na terenie sklepu). Ponadto na dużych ekranach będą prezentowane aktualności ze świata kultury i rozrywki. Przygotowano także strefę dla rodzin z dziećmi. Za aranżację wnętrz odpowiada londyńska agencja 20.20.
Prezes Empiku Ewa Szmidt-Belcarz podkreśla, że metamorfozę przejdzie 30 największych salonów sieci. Firma już od czerwca br. testuje nowe rozwiązania w jednym z katowickich salonów.

Zgłoszenia do konkursu
Grand Press 2019

Plansza

(IKO, 22.09.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.