Anna Starmach ambasadorką marki Electrolux
(fot. www.electrolux.pl)
Electrolux Taste Center wybrał na ambasadorkę marki Annę Starmach, jurorkę polskiej edycji MasterChef i MasterChef Junior, autorkę książek kulinarnych.
Głównym elementem kampanii planowanej z jej udziałem będzie serial w serwisie Electrolux.pl „Życie pełną parą”. Anna Starmach od swoich gości będzie się uczyć, jak realizować swoją pasję w innym miejscu niż kuchnia. Natomiast ona sama będzie im pokazywać, jak czerpać radość z gotowania. Serial „Życie pełną parą” będzie się składał z 12 odcinków, promowanych poprzez display, outdoor, POS i reklamę w ogólnopolskich kanałach telewizyjnych.
Za kreację nowej kampanii Electrolux odpowiada agencja Fenomen, za zakup mediów - dom mediowy Zenit, a za produkcję serialu Studio Grape. Natomiast działania PR realizuje agencja 2BUP Consulting.
(AMS, 21.09.2016)