W Poznaniu zakończyły się targi Euro-Reklama 2006
28.04.2006, 09:39
Wczoraj w Poznaniu zakończyły się 15. Międzynarodowe Targi Artykułów i Usług Reklamowych Euro-Reklama 2006.
Przez cztery dni zwiedzający mieli okazję zapoznać się z najnowszą ofertą polskich i zagranicznych firm z dziedziny outdooru i BTL. Dużym zainteresowaniem cieszyła się ekspozycja poświęcona branży drukarskiej. W trakcie imprezy odbyły się też liczne konferencje i wykłady, m.in. o jakości i efektywności reklamy wielkoformatowej oraz sile polskiego outdooru. Łącznie wszystkie ekspozycje na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich odwiedziło około 20 tys. osób. - Targi reklamowe cieszyły się dużym zainteresowaniem ludzi z branży. To jedna z niewielu imprez w roku, gdzie wymagana jest wcześniejsza rejestracja zwiedzających, to ułatwia wystawcom dotarcie do właściwego klienta - mówi Magdalena Garncarek z działu promocji MTP. Czytaj również: W Poznaniu o sile outdooru Wręczono nagrody Oko Reklamy(BS, 28.04.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










