Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 28, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W Poznaniu zakończyły się targi Euro-Reklama 2006

Wczoraj w Poznaniu zakończyły się 15. Międzynarodowe Targi Artykułów i Usług Reklamowych Euro-Reklama 2006.

Przez cztery dni zwiedzający mieli okazję zapoznać się z najnowszą ofertą polskich i zagranicznych firm z dziedziny outdooru i BTL. Dużym zainteresowaniem cieszyła się ekspozycja poświęcona branży drukarskiej. W trakcie imprezy odbyły się też liczne konferencje i wykłady, m.in. o jakości i efektywności reklamy wielkoformatowej oraz sile polskiego outdooru. Łącznie wszystkie ekspozycje na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich odwiedziło około 20 tys. osób. - Targi reklamowe cieszyły się dużym zainteresowaniem ludzi z branży. To jedna z niewielu imprez w roku, gdzie wymagana jest wcześniejsza rejestracja zwiedzających, to ułatwia wystawcom dotarcie do właściwego klienta - mówi Magdalena Garncarek z działu promocji MTP. Czytaj również: W Poznaniu o sile outdooru Wręczono nagrody Oko Reklamy

(BS, 28.04.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.