Dział: PRASA

Dodano: Kwiecień 28, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Świat Kobiety" w styczniu liderem w swoim segmencie

"Świat Kobiety" (Wydawnictwo Bauer) osiągnął w styczniu br. najwyższą sprzedaż ogółem spośród kierowanych do kobiet miesięczników poradnikowych – wynika z danych ZKDP.

W styczniu sprzedało się 530 669 egz. ”Świata Kobiety” (do lipca 2005 roku był dwutygodnikiem). Na drugim miejscu znalazła się ”Olivia” (Axel Springer Polska) z wynikiem 473 363 egz. (zanotowała największy w tym segmencie wzrost sprzedaży w porównaniu ze styczniem 2005 roku - 116,95 proc.), a na trzecim – ”Claudia” (G+J Polska) ze sprzedażą na poziomie 434 824 egz. (spadek o 2,79 proc.). Na kolejnych miejscach znajdują się ”Dobre Rady” (Burda Polska) – 429 520 egz. (spadek o 2,96 proc.) i ”Poradnik Domowy” (Agora SA) – 395 883 egz. (wzrost o 18,67 proc.). Zestawienie sprzedaży tych samych tytułów według rozpowszechniania płatnego razem (oprócz sprzedaży i prenumeraty wliczane są do niego takie formy rozpowszechniania, jak hurtowa sprzedaż egzemplarzy przeznaczonych do promocji): ”Świat Kobiety” – 530 669 egz., ”Olivia” – 473 363 egz., ”Claudia” – 434 864 egz., ”Dobre Rady” – 431 490 egz., ”Poradnik Domowy” – 408 383 egz. Czytaj również: "Twój Styl" liderem sprzedaży w styczniu "Przyjaciółka" liderem wśród tygodników poradnikowych

(ML, 28.04.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.