Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 27, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W Poznaniu o sile outdooru

Wczoraj podczas trzeciego dnia Międzynarodowych Targów Artykułów i Usług Reklamowych Euro-Reklama 2006 odbyła się konferencja „Siła outdooru".

Paneliści dyskutowali m.in. o planowaniu i skuteczności kampanii outdoorowej, zastosowaniu w niej niestandardowych nośników, a także problemach polskiego rynku outdooru. Uczestnicy spotkania zgodnie podkreślali, że reklama outdoorowa jest w Polsce mało doceniana. – Jeszcze trzy lata temu nikt nie traktował kampanii outdoorowej poważnie. Liczyła się tylko telewizja, prasa i radio. Nowoczesne rozwiązania sprawiają, że zainteresowanie nośnikami zewnętrznymi jest coraz większe – mówił Piotr Czajkowski z agencji Mahogany-Grey Polska. Dyrektor warszawskiego biura firmy Business Consulting Barbara Zuzik wskazywała natomiast na trudności w planowaniu kampanii outdoorowej. – Polskie miasta nie spełniają często oczekiwań naszych klientów. Otoczenia miejsc, w których umieszczone są zewnętrzne nośniki reklamowe, billboardy czy citylighty, skutecznie odstraszają potencjalnych klientów – powiedziała Zuzik. Konferencja nie cieszyła się dużym zainteresowaniem zwiedzających poznańskie targi Euro-Reklama 2006. – Jest to pierwsze branżowe seminarium w Polsce przeznaczone dla małych i średnich firm. Być może to jest powód niskiej frekwencji. W przyszłym roku zamierzamy zorganizować podobne konferencje w innych miastach – tłumaczył Robert Załupski, wydawca magazynu „Outdoor media”, organizatora spotkania. Dziś ostatni dzień targów.

(BS, 27.04.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.