Kolejna zmiana w biurze programowym TVP  |  Ministerstwo Cyfryzacji szuka agencji  |  Siódma edycja "The Voice Senior" w TVP 2  |  Data premiery i pasmo programu dokumentalnego "Tajemnice kultowych seriali"  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Oprawa "Interwencji" w Polsacie  |  Program dla seniorów w TVP Info zmieni formułę  |  Talk show "Mówię Wam" TVN Siedem  |  Widownia serialu "Zajazd. Będzie się działo" w Stopklatce  |  Kanał Dolce Vita TV  |  Grupa Polsat-Interia przed RAS Polska  |  "Forbes" i "My Company Polska" poprawiły sprzedaż  |  Althermedia przeprowadzi kampanię  |  Marka Hortex na TikToku  |  Ferrero Rocher przedłuża współpracę  |  Świąteczna kampania Grześków  |  Channel 4 ma kandydatów na nowego prezesa  |  W 2025 roku największym wrogiem dziennikarzy była armia Izraela  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Kolejna zmiana w biurze programowym TVP  |  Ministerstwo Cyfryzacji szuka agencji  |  Siódma edycja "The Voice Senior" w TVP 2  |  Data premiery i pasmo programu dokumentalnego "Tajemnice kultowych seriali"  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Oprawa "Interwencji" w Polsacie  |  Program dla seniorów w TVP Info zmieni formułę  |  Talk show "Mówię Wam" TVN Siedem  |  Widownia serialu "Zajazd. Będzie się działo" w Stopklatce  |  Kanał Dolce Vita TV  |  Grupa Polsat-Interia przed RAS Polska  |  "Forbes" i "My Company Polska" poprawiły sprzedaż  |  Althermedia przeprowadzi kampanię  |  Marka Hortex na TikToku  |  Ferrero Rocher przedłuża współpracę  |  Świąteczna kampania Grześków  |  Channel 4 ma kandydatów na nowego prezesa  |  W 2025 roku największym wrogiem dziennikarzy była armia Izraela  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Kolejna zmiana w biurze programowym TVP  |  Ministerstwo Cyfryzacji szuka agencji  |  Siódma edycja "The Voice Senior" w TVP 2  |  Data premiery i pasmo programu dokumentalnego "Tajemnice kultowych seriali"  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Oprawa "Interwencji" w Polsacie  |  Program dla seniorów w TVP Info zmieni formułę  |  Talk show "Mówię Wam" TVN Siedem  |  Widownia serialu "Zajazd. Będzie się działo" w Stopklatce  |  Kanał Dolce Vita TV  |  Grupa Polsat-Interia przed RAS Polska  |  "Forbes" i "My Company Polska" poprawiły sprzedaż  |  Althermedia przeprowadzi kampanię  |  Marka Hortex na TikToku  |  Ferrero Rocher przedłuża współpracę  |  Świąteczna kampania Grześków  |  Channel 4 ma kandydatów na nowego prezesa  |  W 2025 roku największym wrogiem dziennikarzy była armia Izraela  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: radio

Dział: PERSONALIA

Dodano: Wrzesień 06, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Karol Skorupski i Marcin Ośmiałowski szefami Agencji Reklamy Polskiego Radia

Karol Skorupski został dyrektorem Agencji Reklamy Polskiego Radia. Zastąpił Wojciecha Piwockiego, który odchodzi z radia. Zastępcą Skorupskiego jest Marcin Ośmiałowski. Obaj ostatnio kierowali biurem reklamy Fratrii.

– Odszedłem sam – mówi Wojciech Piwocki. Agencją Reklamy Polskiego Radia kierował od końca 2011 roku. Wcześniej pracował m.in. w Eurozecie – jako szef RRM (biura reklamy) i dyrektor działu projektów strategicznych.
– Wojtek jest doświadczonym radiowcem znającym rynek. Był odpowiednią osobą na odpowiednim miejscu. Za jego czasów Polskie Radio lepiej radziło sobie reklamowo, choć był to też dobry czas dla radia jako medium – komentuje Tomasz Ramza, dyrektor generalny działu sprzedaży Grupy RMF. – Zmiany w ramówkach publicznych rozgłośni wpłynęły na jakość produktu sprzedawanego klientom, a słuchalność maleje. Ostatnie miesiące nie były już tak dobre dla Polskiego Radia, które starało się ratować wpływy reklamami Aflofarmu – dodaje Ramza.
Nowy dyrektor Agencji Reklamy Polskiego Radia Karol Skorupski od kwietnia ub.r. do czerwca br. kierował biurem reklamy Fratrii, wydawcy tygodnika ”W Sieci”. Przed przyjściem do Fratrii Skorupski był dyrektorem sprzedaży Allegro i GG Network, a wcześniej dyrektorem sprzedaży korporacyjnej w Ringier Axel Springer Polska.
Do Agencji Reklamy Polskiego Radia dołączył również Marcin Ośmiałowski, który został zastępcą Skorupskiego – podobnie jak we Fratrii. Ośmiałowski poprzednio był dyrektorem sprzedaży agencyjnej Allegro i GG Network, a także dyrektorem ds. klientów strategicznych i agencyjnych w biurze reklamy prasy codziennej RASP.
Drugim zastępcą Karola Skorupskiego jest Małgorzata Cegielska, związana z Agencją Reklamy Polskiego Radia od lutego 2000 roku. Ostatnio była kierownikiem działu sprzedaży.

(KOZ, 06.09.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.