TV Republika próbuje zarabiać  |  FoodCare przegląda rynek  |  Oglądalność programu Marka Czyża w TVP Info  |  Wydawcy gazet lokalnych protestują przeciwko Świrskiemu  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

TV Republika próbuje zarabiać  |  FoodCare przegląda rynek  |  Oglądalność programu Marka Czyża w TVP Info  |  Wydawcy gazet lokalnych protestują przeciwko Świrskiemu  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

TV Republika próbuje zarabiać  |  FoodCare przegląda rynek  |  Oglądalność programu Marka Czyża w TVP Info  |  Wydawcy gazet lokalnych protestują przeciwko Świrskiemu  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: radio

Dział: RADIO

Dodano: Sierpień 31, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polskie Radio chce, aby za rok PR24 miało 1 proc. słuchalności

1 września br. Polskie Radio 24 poszerzy zasięg o nadawanie analogowe na UKF, przejmując częstotliwości radiowej Czwórki. Za rok stacja ma mieć 1 proc. udziału w czasie słuchania.

"Mamy zapewnienie zarządu, że to będzie radio rzetelne, obiektywne, zaryzykuję: takie radio informacyjne, jakiego jeszcze w Polsce nie ma. Mam nadzieję, że rzetelność i obiektywność będzie jego znakiem firmowym" – mówił na wtorkowym spotkaniu z dziennikarzami Michał Chodurski, redaktor naczelny Polskiego Radia 24.
Nie zmieni się podstawowy układ ramówki. Po poszerzeniu zasięgu własne serwisy informacyjne stacja będzie nadawać także w nocy i to co pół godziny. Dotychczas w paśmie nocnym PR24 retransmitowało dzienniki radiowej Jedynki.
W ostatnim czasie Polskie Radio zwiększyło liczbę etatów w stacji o ponad 20, zatrudniając głównie dotychczasowych współpracowników. W sumie program PR24 tworzy ponad 60 dziennikarzy.
Do współpracy zaproszono dziennikarzy związanych z innymi mediami i organizacjami.
Jak informowaliśmy, gospodarzami "Debaty dnia" mają być m.in. Grzegorz Osiecki ("Dziennik Gazeta Prawna"), Zuzanna Dąbrowska i Wiktor Świetlik. Autorski przegląd prasy zaprezentują redaktorzy "Rzeczpospolitej", "Dziennika Gazety Prawnej", "Gazety Wyborczej", "Naszego Dziennika" i "Gazety Polskiej Codziennie".
Maria Przełomiec (autorka "Studia Wschód" w TVP Info) poprowadzi autorski program poświęcony wydarzeniom we wschodniej Europie i Azji "Spojrzenie na wschód" (w środy o 13.15). W audycji "Kulisy spraw" dziennikarze śledczy (Michał Majewski, Rafał Dutkiewicz, Witold Gadowski) mają odsłaniać tajemnice afer i śledztw.
Autorskie pozycje wypełnią również ramówkę wieczorną i weekendową. Programy poprowadzą m.in. Joanna Sławińska ("Trendy kultury", w środy o 23.10), Wiktor Świetlik ("Nos Kleopatry", w czwartki o 23.10), Jędrzej Lipski z TVP Historia ("Wszystko jest historią" o historii najnowszej, w soboty o 13.33), Jakub Moroz z TVP Kultura ("Rozpruwacz kulturalny", w soboty o 18.15), Weronika Wakulska ("Między kropkami", w soboty o 20.15), Ewa Czaczkowska ("Wiara i społeczeństwo", w niedziele o 20.15).
Początkowo Polskie Radio chce, aby PR24 uzyskało słuchalność przynajmniej taką, jaką miała Czwórka (w fali maj-lipiec br. było to 0,4 proc. udziału w czasie słuchania), a za rok liczy na osiągnięcie 1 proc. Dla porównania słuchalność radia Tok FM (Grupa Radiowa Agory) wynosi 1,8 proc.
Polskie Radio 24 uruchomiono w grudniu 2010 roku, kiedy prezesem spółki był Jarosław Hasiński. Początkowo była to rozgłośnia internetowa, w październiku 2013 roku zaczęła nadawać cyfrowo.

(KOZ, 31.08.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.