CAM Media realizuje kampanie Reserved i 7 Days
26.04.2006, 09:52
Agencja reklamy zewnętrznej CAM Media przygotowała kampanie na autobusach dla marek Reserved (LPP SA) i 7 Days (Chipita Poland).
Do końca maja na kilkunastu autobusach miejskich w Warszawie będą widoczne reklamy marki odzieżowej Reserved - umieszczone są na lewym boku oraz tyle wozu. Przygotowano jeden layout, który przedstawia parę modeli w ubraniach Reserved. Hasło kampanii: ”Every moment for me”. Z kolei kampania 7 Days na autobusach obejmuje ok. 30 wozów w ośmiu ośrodkach miejskich: Górnośląskim Okręgu Przemysłowym, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Szczecinie, Trójmieście, Warszawie i Wrocławiu. Reklamy umieszczone są na lewym boku pojazdu. Akcja potrwa do połowy maja. Kreację całej kampanii marki pod hasłem ”Dobre i bez gadania” przygotowała agencja reklamowa G7. Media kupił i zaplanował Optimum Media OMD.(TW, 26.04.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










