Dział: RADIO

Dodano: Sierpień 23, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Billboardy ”Słowem wszystko” to teaser kampanii promującej Polskie Radio 24

Teaser kampanii promującej Polskie Radio 24

Polskie Radio rozpoczęło kampanię teaserową informacyjno-publicystycznego Polskiego Radia 24.

W największych miastach Polski pojawiły się billboardy z hasłem ”Słowem wszystko”. Teasery pojawią się także w prasie. Obecnie trwają prace nad mediaplanem właściwej części kampanii.
Od 1 września br. Polskie Radio 24 przejmie analogowe częstotliwości radiowej Czwórki, która nadawać będzie na multipleksie radia cyfrowego i w Internecie.
Zastąpi Czwórkę w pakietach reklamowych Trójwymiar PR, O-Okularnik, Highway FM i Joker. Czas reklamowy w Polskim Radiu 24 będzie sprzedawany według aktualnego cennika reklamowego Czwórki.
Jednocześnie nową odsłonę zyska pakiet Trójka Premium, dotychczas składający się z Programu III i IV. Teraz tworzyć go mają Trójka, Polskie Radio 24 i cyfrowo-internetowa Czwórka.

(KOZ, 23.08.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: RADIO

Dodano: Sierpień 24, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

”Biblia audio” również w publicznym Radiu Zachód

Radio Zachód, rozgłośnia z Zielonej Góry, jest kolejną publiczną stacją, która będzie emitować słuchowisko ”Biblia audio”, powstające w oparciu o tekst Biblii.

Odcinki słuchowiska nadawane będą w Radiu Zachód od 5 września codziennie po 10.30 oraz w niedziele o 8.05. Pomysłodawcą projektu ”Biblia audio” jest aktor, reżyser i producent audiobooków Krzysztof Czeczot.
Słuchowisko emituje już od lipca Program I Polskiego Radia. Od 5 września znajdzie się także w ramówce Radia Szczecin.

(KOZ, PR, 24.08.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo