Dział: PRASA

Dodano: Kwiecień 26, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

”Kropka TV” - tygodnik telewizyjny w supermarketach Biedronki

W sieci supermarketów Biedronka w całym kraju od wczoraj można kupić nowy tv guide ”Kropka TV”. Wydawcą jest spółka P&P. Tygodnik ma się ukazywać w każdy wtorek.

W ubiegłym tygodniu w sieci Biedronka rozdawano za darmo zerowy numer. Dziś jest już na rynku pierwsze płatne wydanie. Pismo liczy 66 stron, większość zajmuje program telewizyjny, ok. jednej trzeciej stanowi część redakcyjna, czyli przegląd wydarzeń (streszczenia wybranych tekstów z polskiej prasy), wywiad, plotki z życia gwiazd i relacja z planu filmowego, zdrowie i uroda, ale także porady prawne i zdrowotne oraz przepisy kulinarne. Są też krzyżówki i horoskop. Redakcja wspólnie z działem reklamy liczy osiem osób, redaktor naczelną jest Inga Michalewska. Nakład pisma wynosi 500 tys. egz., cena egzemplarzowa – 99 groszy. ”Kropkę TV” drukuje drukarnia Winkowski w Pile. Ukazanie się tygodnika poprzedziła kampania teaserowa w całym kraju (na czerwonych billlboardach była biała kropka i cena 99 groszy). W drugim etapie na nośnikach pojawił się już tytuł ”Kropka TV”.

(ML, 26.04.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.