Szczegóły przejęcia WBD przez Netflixa. Co z TVN?  |  KRRiT nadal zalega z wypłatami  |  Skutki wprowadzenia przez Google wyszukiwania AI  |  Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szczegóły przejęcia WBD przez Netflixa. Co z TVN?  |  KRRiT nadal zalega z wypłatami  |  Skutki wprowadzenia przez Google wyszukiwania AI  |  Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szczegóły przejęcia WBD przez Netflixa. Co z TVN?  |  KRRiT nadal zalega z wypłatami  |  Skutki wprowadzenia przez Google wyszukiwania AI  |  Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: programy telewizyjne

Dział: PRASA

Dodano: Sierpień 17, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Karolina Jonderko w jury Konkursu Fotograficznego Empikfoto

Do 30 września 2016 roku można zgłaszać prace w ósmej edycji Konkursu Fotograficznego Empikfoto organizowanego przez serwis empikfoto.pl.

Konkurs Fotograficzny Empikfoto skierowany jest do amatorów fotografii. W tegorocznej edycji poszerzono kategorie o: Portret, Rodzinę, Modę, Podróże i Naturę. Dla laureatów przewidziaono nagrody: wyjazdy z biurem podróży Itaka na Kubę, Maderę, Rodos, do Lizbony lub Paryża, lustrzanki firmy Nikon, udział w warsztatach Akademii Nikona oraz bony do wykorzystania w serwisie empikfoto.pl.

Aby zgłosić się do konkursu, należy wgrać swoje zdjęcia na platformę działającą pod adresem www.empikfoto.pl/kfe. Prace konkursowe można także wysłać bezpośrednio z poziomu telefonu. Jeden uczestnik może zgłosić do konkursu maksymalnie pięć zdjęć.

Między 1 a 15 października jurorzy ocenią nadesłane prace i wyłonią najlepsze z nich. W jury są m.in.: Waldemar Gorlewski – kierownik działu Foto w "Gazecie Wyborczej", Paweł Duma – fotograf i wykładowca Akademii Nikona, Karolina Jonderko – laureatka tegorocznej edycji Grand Press Photo.

"Tego typu inicjatywy mają pozytywny wpływ na popularyzację fotografii w Polsce, zwłaszcza wśród amatorów. Mam nadzieję, że nadesłane do konkursu zdjęcia będą inspirować, zachwycać i zaskakiwać oglądających" - komentuje Jonderko.
Wyniki konkursu zostaną ogłoszone w drugiej połowie października 2016.

(17.08.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.