Wiosenną edycję "Załóż się" ogląda mniej widzów
25.04.2006, 09:30
Wiosenna edycja programu "Załóż się" w TVP 2 cieszy się mniejszym zainteresowaniem, niż na jesieni. Nadal jednak ma większą widownię niż to samo pasmo przed rokiem.
Najnowszą edycję teleturnieju ogląda średnio 3 mln widzów (8,4 proc. widowni), co daje TVP 2 średnio 19,6 proc. udziałów w rynku. Pierwsza, jesienna edycja programu miała lepsze wyniki. Oglądało ją średnio 3,6 mln widzów (10,1 proc.), a udziały w rynku przekraczały 24 proc. Wciąż jednak wyniki ”Załóż się” są lepsze od tych, które TVP 2 miała przed rokiem – wtedy piątkowe pasmo między 20 a 21.50 przyciągało przed ekrany średnio 2,6 mln widzów (7,37 proc.), co dawało stacji udziały rzędu 16,4 proc. (wszystkie dane: AGB Nielsen Media Research). Teleturniej ”Załóż się” jest emitowany w piątki o 20. Prowadzą go Anna Popek i Piotr Szwedes.(ASA, 25.04.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










