Dział: PRASA

Dodano: Kwiecień 25, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Startuje "Metropol 4 Kółka"

Do dzisiejszego wydania "Metropolu" (TTP) został po raz pierwszy dołączony dodatek poświęcony motoryzacji – "Metropol 4 Kółka".

- Dodatek powstał w odpowiedzi na zapotrzebowanie klientów z branży motoryzacyjnej, którzy oczekują niestandardowych form dotarcia do klientów – wyjaśnia Agata Komuda, promotion & PR manager ”Metropolu”. Suplement będzie się ukazywał raz w miesiącu wraz z wydaniem ogólnopolskim tytułu. W wydaniu warszawskim znajdą się w nim strony lokalne. Nakład wynosi 240 tys. egzemplarzy. W pierwszym numerze znajdują się reklamy takich klientów, jak: Ford Polska, Hyundai Motor Poland oraz dealerów Opla i Chevrolet.

(SK, 25.04.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.