W Poznaniu rozpoczynają się targi Euro-Reklama 2006
Ponad 250 firm z 11 krajów zaprezentuje swoją ofertę podczas rozpoczynających się dzisiaj w Poznaniu Międzynarodowych Targów Artykułów i Usług Reklamowych Euro-Reklama.
Liczba wystawców w porównaniu z ubiegłym rokiem wzrosła o 15 proc. Na targach zaprezentowane zostaną materiały i urządzenia do produkcji reklam, usługi i nośniki reklamowe oraz maszyny drukarskie. Nowością jest m.in. miasteczko reklamy. Przedstawiciele agencji reklamowych będą mogli zapoznać się w nim z najnowszymi rozwiązaniami z dziedziny BTL i zamówić gadżety reklamowe. Wystawie towarzyszą konferencje i wykłady, m.in. z zakresu sitodruku i druku cyfrowego oraz outdooru. Targi potrwają do czwartku. Organizatorem imprezy są Międzynarodowe Targi Poznańskie.(BS, 24.04.2006)










