Nowa marka premium Kompanii Piwowarskiej
24.04.2006, 09:39
Kompania Piwowarska wprowadza na polski rynek międzynarodową markę piwa z wyższej półki Peroni Nastro Azzurro. Premierze towarzyszą nietypowe działania marketingowe.
Piwo zaprezentowano polskim konsumentom na uroczystym otwarciu ekspozycji artystycznej pod nazwą ”Emporio Peroni – Non Shop Boutique”, mieszczącej się w Metropolitan Building przy placu Piłsudskiego w Warszawie. Instalację z wyeksponowaną butelką piwa Peroni Nastro Azzurro można oglądać do 28 kwietnia. - Przewidujemy inne, niestandardowe działania marketingowe, ale nie mogę zdradzić szczegółów – mówi Paweł Kwiatkowski, corporate affairs director w Kompanii Piwowarskiej. Nowe piwo można kupić tylko w ekskluzywnych pubach i restauracjach w dużych miastach Polski. Nie ma go w sklepach. - Marka jest pozycjonowana jako premium, adresujemy ją do dobrze sytuowanych mieszkańców dużych miast, dla których ważna jest wysoka jakość i klasa produktu – tłumaczy Kwiatkowski.(AG, 24.04.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










