Temat: e-prasa

Dział: INTERNET

Dodano: Lipiec 26, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Internetowa księgarnia Nexto poprawiła prezentację oferty

Nexto.pl w nowej wersji

Internetowa księgarnia Nexto.pl (E-kiosk) po wprowadzeniu zmian w serwisie udostępnia m.in. darmowe fragmenty książek i audiobooków, a także zmieniła funkcję wyszukiwania.

Serwis ma nowy layout, wprowadzono w nim nowe rozwijane menu, a przy książkach są dłuższe opisy. - Wdrożono możliwość podglądu lub odsłuchu darmowego fragmentu, zoptymalizowano proces zakupowy, nawigację, wyszukiwanie i filtrowanie katalogu oraz prezentację produktu. Postawiliśmy też na personalizację oferty, ulepszając silnik rekomendacji. Dodaliśmy nowe miejsca prezentacji rankingów, usprawniliśmy ocenianie, dodawanie recenzji oraz szybkie dzielenie się publikacjami w mediach społecznościowych – wylicza zmiany Marcin Kowalczyk, wiceprezes zarządu i dyrektor zarządzający E-kiosk.
Jak dodaje Dariusz Bąk, prezes zarządu E-kiosk, zmiany wynikają z analizy danych i mają odpowiadać potrzebom użytkowników i nowym trendom w e-commerce. - Przy projektowaniu skupiono się na realizacji trzech głównych celów: usprawnieniu korzystania z serwisu, lepszej prezentacji oferty i zwiększeniu konwersji sprzedaży – wyjaśnia Bąk. Zmiany w serwisie Nexto.pl opracował zespół E-kiosk przy współpracy z firmą Janmedia Interactive.
To pierwszy etap zmian w serwisie. Drugi ma zostać wprowadzony do końca br., jednak wydawca nie ujawnia, czego będzie dotyczył. Do końca roku zmiany mają objąć też inne internetowe serwisy należące do spółki - E-kiosk.pl i E-gazety.pl.
Głównymi udziałowcami E-Kiosk są Gremi Media i Ruch SA.

(JM, 26.07.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY

Temat: wyniki finansowe

Dział: INTERNET

Dodano: Lipiec 27, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W drugim kwartale 2016 roku Twitter miał ponad 100 mln dolarów straty

(fot. pixabay.com)

W drugim kwartale br. Twitter miał 602 mln dol. przychodu i 107 mln dol. straty netto - wynika z komunikatu do udziałowców spółki. Serwis społecznościowy ma problemy z pozyskiwaniem nowych użytkowników.

W drugim kwartale br. na Twitterze było 313 mln użytkowników, z czego 66 mln w USA. 82 proc. z nich korzysta z aplikacji serwisu na urządzenia mobilne. W porównaniu z ub.r. serwisowi przybyło użytkowników o 3 proc.
Firma zanotowała 107 mln dol. straty netto w drugim kwartale, a wynik EBITDA wyniósł 175 mln dol. (wzrost o 45 proc.). Przychód wzrósł o 20 proc. - do 602 mln dol. (w tym z rynku amerykańskiego 361 mln dol. - wzrost o 12 proc., a z pozostałych rynków 241 mln dol. - wzrost o 33 proc.). 

(JM, 27.07.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo