Temat: marketing

Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 21, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Producent Super Ruchacza liczy na social media w promowaniu napoju Żołnierze Wyklęci

(fot. superruchacz.com)

W sierpniu na sklepowych półkach pojawi się napój energetyczny firmy 8k Group - Żołnierze Wyklęci. Firma nie planuje kampanii reklamowej, a jedynie działania PR.

Napój ma być sprzedawany w kilkuset sklepach w różnych regionach Polski. Firma nie planuje kampanii reklamowej. - Napój jest na tyle egzotyczny i podatny na szerowanie w social media, że sam się powinien obronić - mówi Marek Bartosiński z 8k Group.
Skąd pomysł, aby produkt przeznaczony do picia nazwać Żołnierze Wyklęci? - Owszem, nazwa jest kontrowersyjna, ale doskonale wpisuje się w modę na koszulkowy patriotyzm, jaki panuje ostatnio w naszym kraju. Strategią naszej firmy jest wprowadzanie na rynek produktów nietypowych i budzących emocje. Nazywamy to performance'em biznesowym - odpowiada Bartosiński.
Toruńska firma 8k Group produkuje także napój energetyczny Super Ruchacz.

(DR, 21.07.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.