Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 20, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

GlaxoSmithKline wybrał partnerów marketingowych

Koncern farmaceutyczny GlaxoSmithKline (GSK) skonsolidował obsługę swoich globalnych budżetów marketingowych w dziewięciu agencjach.

Koncern farmaceutyczny GlaxoSmithKline (GSK) skonsolidował obsługę swoich globalnych budżetów marketingowych w dziewięciu agencjach.

Przy przyznawaniu budżetów brano pod uwagę zakres zleconych zadań. W wyniku wieloetapowego przetargu zdecydowano, że za kreację kampanii reklamowych odpowiadać będą sieci Grey i Saatchi & Saatchi; za PR - Weber Shandwick; za e-marketing – Havas i WPP Digital; za marketing kontentowy – Edelman; za shopper marketing – Geometry Global; za marketing ekspercki - McCann Health i Ogilvy Commonhealth.
Wszystkie te sieci pracowały już dla GSK. Z grona globalnych partnerów marketingowych koncernu usunięto m.in. TBWA Worldwide, Chi & Partners i DDB.
Do najważniejszych marek GSK należą: Sensodyne, Parodontax, Poligrip, Voltaren, Panadol, Theraflu i Otrivin.

(LL, 20.07.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.