Piwo Tyskie promuje się w "Kurierze Tyskim"
21.04.2006, 08:56
Agencja Tequila\Polska przygotowała dla Kompanii Piwowarskiej SA akcję promocyjną piwa Tyskie. Jej celem jest poinformowanie o zdobyciu przez Tyskie Grand Prix i Złotego Medalu na konkursie branży piwowarskiej w Monachium.
Tequila przygotowała gazetę promującą markę Tyskie – ”Kurier Tyski”. Rozdawana jest ona w największych miastach województw podkarpackiego i lubelskiego. Zawiera m.in. informacje o konkursie w Monachium, produkcji piwa, rozpoznawaniu jego smaków. Do każdego numeru dołączony jest kupon uprawniający do odbioru darmowej szklanki ze specjalnej limitowanej edycji. Akcja potrwa do końca kwietnia. Za dystrybucję ”Kuriera Tyskiego” odpowiada agencja marketingu bezpośredniego \Sales Link. Akcja jest wsparciem dla kampanii billboardowej przygotowanej przez agencję DDB Warszawa i dom mediowy Macroscope OMD.(MŁ, 21.04.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










