PRisma zmieniła nazwę na Weber Shandwick
21.04.2006, 08:53
Agencja public relations PRisma Communications zmieniła nazwę na Weber Shandwick, stając się polskim oddziałem tej międzynarodowej agencji.
– Dzięki wejściu do sieci Weber Shandwick zyskujemy dostęp do szkoleń, metodologii i ekspertów w tych działach PR, które są najbardziej poszukiwane przez naszych klientów, a więc finansowym, korporacyjnym, farmaceutycznym i technologicznym – mówi Andrzej Godewski, partner zarządzający Weber Shandwick. Zmiana nazwy nie wiąże się ze zmianami kapitałowymi czy właścicielskimi. Klientami firmy będą obecni klienci PRismy, m.in. Xelion Doradcy Finansowi i Grupa Żywiec SA. W warszawskim biurze będzie pracować kilkanaście osób, którymi kierować ma dwoje partnerów zarządzających: Anna Czaplicka i Andrzej Godewski. Weber Shandwick jest właścicielem ponad 100 biur w ok. 70 krajach.(PS, 21.04.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










