RMF FM, WAWa i Eska Warszawa liderami przychodów w swoich grupach
20.04.2006, 09:10
RMF FM wśród stacji ogólnopolskich, Radio WAWa wśród ponadregionalnych i Radio Eska Warszawa wśród lokalnych – to liderzy pod względem cennikowych wpływów reklamowych w pierwszym kwartale tego roku.
RMF FM zarobił cennikowo w okresie styczeń-marzec br. 87 mln zł (wzrost o 18,5 proc. w stosunku do I kwartału ub.r.). Wpływy Radia Zet wyniosły 71,5 mln zł (wzrost o 19,9 proc.), Programu III Polskiego Radia – 11,3 mln zł (wzrost o 9,3 proc.), Programu I – 10,1 mln zł (bez zmian), Radia Bis – 0,2 mln zł (spadek o 47,1 proc.), a Programu II – 0,1 mln zł (wzrost o 764,1 proc.). Wśród stacji ponadregionalnych liderem jest Radio WAWa z przychodami 4,3 mln zł (wzrost o 82,8 proc.). Wpływy Radiostacji wyniosły 2,3 mln zł (wzrost o 27,7 proc.), a Tok FM – 1,3 mln zł (wzrost o 59,1 proc.). Pięć najlepiej zarabiających rozgłośni lokalnych to stacje sieci Radio Eska. Warszawska zarobiła 7,4 mln zł (wzrost o 15,9 proc.), wrocławska – 6 mln zł (wzrost o 9,1 proc.), poznańska 5,7 mln zł (wzrost o 26,6 proc.), łódzka – 5,1 mln zł (wzrost o 99,5 proc.), a trójmiejskie Radio Hit FM, również należące do sieci Eska – 4,6 mln zł (wzrost o 192,6 proc.). Na kolejnych miejscach znalazły się: warszawskie Radio Pogoda 100,1 FM Złote Przeboje – 3,7 mln zł (spadek o 20,3 proc.), Radio Eska Śląsk – 3,5 mln zł (wzrost o 156,6 proc.), poznańskie radio RMI FM – 2,9 mln zł (wzrost o 90,8 proc.), stołeczne Radio PiN 102 FM – 2,7 mln zł (wzrost o 33,4 proc.) i łódzkie Radio Parada – 2,6 mln zł (wzrost o 39,2 proc.). Wszystkie dane cennikowe, bez autopromocji, źródło: Expert Monitor.(KRZ, 20.04.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










