PLL LOT po przetargu pracuje z Grupą J. Walter Thompson
Grupa J. Walter Thompson wygrała przetarg Polskich Linii Lotniczych LOT. Jej pierwsza realizacja to kampania promująca nowe połączenie Warszawa-Seul.
Grupa J. Walter Thompson opracowała dla nowego połączenia strategię komunikacji na rynki polski, koreański i zachodnioeuropejskie. W ramach współpracy merytorycznej do procesu planowania działań włączył się zespół strategiczno-kreatywny z J. Walter Thompson Seul, który wsparł polski team znajomością koreańskiego podejścia do reklamy i lokalnych wartości. Sprzedażowa kampania promująca ceny lotów między Warszawą a Seulem wykorzystuje wizerunek przyjaznego robota, który występuje w południowokoreańskich kontekstach (m.in. zabytki, jedzenie, technologia). Kampania obejmuje digital, radio, prasę.
Grupa J. Walter Thompson została wybrana w przetargu PLL LOT trwającym od końca ub.r. PLL LOT do przetargu zaprosił pięć agencji. Wcześniej przez pięć lat firma była klientem agencji DDB&tribal, ale ta umowa została zakończona w listopadzie ub.r.
(AMS, 08.07.2016)










