Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 08, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

PLL LOT po przetargu pracuje z Grupą J. Walter Thompson

Grupa J. Walter Thompson wygrała przetarg Polskich Linii Lotniczych LOT. Jej pierwsza realizacja to kampania promująca nowe połączenie Warszawa-Seul.

Grupa J. Walter Thompson opracowała dla nowego połączenia strategię komunikacji na rynki polski, koreański i zachodnioeuropejskie. W ramach współpracy merytorycznej do procesu planowania działań włączył się zespół strategiczno-kreatywny z J. Walter Thompson Seul, który wsparł polski team znajomością koreańskiego podejścia do reklamy i lokalnych wartości. Sprzedażowa kampania promująca ceny lotów między Warszawą a Seulem wykorzystuje wizerunek przyjaznego robota, który występuje w  południowokoreańskich kontekstach (m.in. zabytki, jedzenie, technologia). Kampania obejmuje digital, radio, prasę.

Grupa J. Walter Thompson została wybrana w przetargu PLL LOT trwającym od końca ub.r. PLL LOT do przetargu zaprosił pięć agencji. Wcześniej przez pięć lat firma była klientem agencji DDB&tribal, ale ta umowa została zakończona w listopadzie ub.r.

(AMS, 08.07.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.