Śląskojęzyczne media mogą otrzymywać dotacje  |  W Swipe.to od TVP została tylko garstka osób  |  "GW" liderem w pierwszym kwartale  |  ATM Grupa z mniejszymi przychodami  |  TV 4 bez bikini reality  |  Przyszłość serialu TVN "Detektywi"  |  Radio Warta FM uruchomiło kolejny nadajnik  |  TVN Warner Bros. Discovery pracuje nad programem  |  Red Carpet Media Group ma umowę  |  Jeszcze kilkanaście premier Teatru Telewizji  |  Akademia Kopernikańska wybiera, agencje protestują  |  BGK uruchamia  |  13 agencji w przetargu KPRM  |  "The Washington Post" mianował dyrektorkę  |  Reporter "Forbesa" aresztowany za informowanie o rosyjskich zbrodniach w Buczy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Śląskojęzyczne media mogą otrzymywać dotacje  |  W Swipe.to od TVP została tylko garstka osób  |  "GW" liderem w pierwszym kwartale  |  ATM Grupa z mniejszymi przychodami  |  TV 4 bez bikini reality  |  Przyszłość serialu TVN "Detektywi"  |  Radio Warta FM uruchomiło kolejny nadajnik  |  TVN Warner Bros. Discovery pracuje nad programem  |  Red Carpet Media Group ma umowę  |  Jeszcze kilkanaście premier Teatru Telewizji  |  Akademia Kopernikańska wybiera, agencje protestują  |  BGK uruchamia  |  13 agencji w przetargu KPRM  |  "The Washington Post" mianował dyrektorkę  |  Reporter "Forbesa" aresztowany za informowanie o rosyjskich zbrodniach w Buczy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Śląskojęzyczne media mogą otrzymywać dotacje  |  W Swipe.to od TVP została tylko garstka osób  |  "GW" liderem w pierwszym kwartale  |  ATM Grupa z mniejszymi przychodami  |  TV 4 bez bikini reality  |  Przyszłość serialu TVN "Detektywi"  |  Radio Warta FM uruchomiło kolejny nadajnik  |  TVN Warner Bros. Discovery pracuje nad programem  |  Red Carpet Media Group ma umowę  |  Jeszcze kilkanaście premier Teatru Telewizji  |  Akademia Kopernikańska wybiera, agencje protestują  |  BGK uruchamia  |  13 agencji w przetargu KPRM  |  "The Washington Post" mianował dyrektorkę  |  Reporter "Forbesa" aresztowany za informowanie o rosyjskich zbrodniach w Buczy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: KSIążKI

Dodano: Lipiec 07, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

„Jesteś marką. Jak odnieść sukces i pozostać sobą”

Press

Joanna Malinowska-Parzydło
Wydawnictwo Helion
2015

Joanna Malinowska-Parzydło po latach przepracowanych w branży reklamowo-mediowej, wieloletnia dyrektor personalna w międzynarodowych i polskich mediach, w wieku 36 lat zrobiła bilans, który pomógł jej ustalić, czemu zawdzięcza sukces. Dzięki czemu m.in. zaistniała w roli eksperta, którego chętnie cytują i prezentują dziennikarze. Nazwała ten proces i opisała w jednym z rozdziałów książki. Malinowska-Parzydło odpowiada na wiele pytań i daje receptę na to, jak dobrze budować markę, dbać o reputację i  komunikować to innym. Mówi nie tylko o tym, jak zrobić pierwsze dobre wrażenie, ale przede wszystkim skupia się na tym ostatnim. 

Opisuje narzędzia, które wspierają budowanie osobistego brandu, sposoby zarządzania marką; wymienia ludzi, którym się to udało, np. Martynę Wojciechowską, Richarda Bransona. W książce znajdziemy także puste wykresy, pytania i miejsce na ich wypełnienie. To ma nam pomóc w ocenie siebie i odpowiednim zarządzaniu swoją marką. A wszystko po to, by odchodząc po latach pracy w jednej firmie, gdy z wizytówki znika nazwa rozpoznawalnej marki medium, pozostało równie rozpoznawalne nazwisko.

DR

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.