Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 07, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grey Global i Grey Singapore wzywane do zwrotu nagrody z Cannes

Ali Bullock, ekspert od nowych mediów i senior manager związany z Infiniti Motor Company Ltd., opublikował list otwarty, w którym wzywa Grey Global i Grey Singapore do zwrotu brązowego Lwa, który Grey Singapore otrzymała podczas ostatniej edycji Cannes Lions, w kategorii Promo and Activation.

Nagroda ta, podobnie jak sama praca, wzbudziła wiele kontrowersji. Nagrodzona została aplikacja I see, która - jak deklarowała agencja - miała pomagać w namierzaniu i ratowaniu rozbitków - emigrantów zmierzających do Europy przez Morze Śródziemne. Jednak okazało się, że aplikacja nie działa. Ponadto nie została wykonana na zlecenie Migrant Offshore Aid Stations - jak zgłosiła to agencja - tylko była jej własnym projektem typowo konkursowym. Firma Apple, jeszcze przed przyznaniem nagrody, usunęła aplikację I see z Apple Store. Mimo to agencja nagrodę dostała.
Ali Bullock w swoim liście otwartym przywołuje też opinię Martina Sorrella, CEO WPP, który produkt Greya podaje jako przykład, dlaczego rozważa on wycofanie WPP z kolejnych edycji Cannes Lions.

(AMS, 07.07.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.